вариант-үлгі

Жамбыл облысы Тараз қаласы №11 орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Кененбаева Динара Турешовна

ТТақырыбы Ф.Оңғарсынова. «Қанат туралы хикая»
Сыныбы 4 «А» сынып
Күні
Мақсаты Өлеңді оқу мен жазу арқылы ,сыни ойлауға, өлеңді талқылай білуге , шығармашылықпен жұмыс істеуге ұмтылдыру.
Күтілетін нәтиже Оқушылар сыни ойлана алады. Тақырып бойынша білім алады. Оқушылар алған білімін тиянақтауға , пысықтауға, өз бетіше жұмыс жасауға дағдыланады.
Бағалау түрлері .Фармативті бағалау критерийлері, бірін бірі бағалау, топты бағалау, өзін-өзі бағалау, бағдаршам арқылы бағалау,бағалау шәкілі.
Пайдаланған молуьдер СТО, АКТ, Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту. Оқудағы жаңа тәсілдер. Оқытуды басқару және көшбасшылық. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Талатты және дарынды балаларды оқыту.
Ресурстар,
дерексөздер Ана тілі 4 сынып, ғаламтордан алынған мәліметтер. Интербелсенді тақта.
Көрнекі
құралдар Стикерлер, постер,түрлі-түсті маркерлер, АКТ.
Сабақ кезеңдері Мақсаты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
кезеңі Ынтымақтастық
атмосфера
қалыптастыру Сәлемдеседі Сәлемдеседі
Көңіл күйлерін анықтау.Көңілді күнге қол жеткізу Көңілді күнге қол жеткізгеннен кейінгі көңіл күйлерін айтады
Стикерге жазылған анаға байланысты тірек сөздер арқылы топқа бөлінеді.
«Сиқырлы сандықша» Стикерге жазылған тірек сөздер арқылы топқа бөлінеді.
Өзін-өзі бағалау шәкілі, маркерлер, постерлер таратылады.
Білу Кешегі мен
бүгінгіні байланыстыру Жер бетінің ғұмыры,
Күн нұрымен тарайды,
Барлық үйдің жылуы,
Аналардан тарайды.

Баубек Бұлқышевтің «Ана» мәтінін түсініп оқып,мәтінді дауыс ырғағына келтіре жатқа айта білу. «Шатастырылған шимайлар» әдісі.
Б.Бұлқышов туралы нені білдім?
1. Ананың тілегі тіл жетпес бір жатқан теңіз емес пе!
2. Сондықтанда бірақ жанды білесің. Ол –ана.
3. Ана десе толқымайтын жүрек,сезбейтін сезім болуға мүмкін емес.
1.Жақын жан ана.
2.Ананың ыстық алақаны.
3.Асыл әжемнің айналып толғанғаны. Шағын әңгіме жазады.
«Ана өмір, ана жыр» шағын эссе Ойларын жинақтайды, ортаға салады
Түсіну Тақырыпты ашу «Тілші әдісі»
Әр топтан бір тілші сұрақ қояды , алады.
Фариза Оңғарсынова қазақтың дарынды ақындарының бірі туралы түсініп білу.Өлең таратылады. Жаңа сөздерді түртіп алу.
Фариза Оңғарсынова туралы видео көрсетіледі. Жаңа мағлұматпен танысады. Өлеңмен жұмыс жасайды
Қолдану Берілген тақырыпты топ ішінде талдайды Постермен жұмыс;
Өлеңді тізбекпен оқып шығады.
1.Өлеңде не жайында жазылған?
2.Ақын балапан қанатының сынғанын көріп, қандай ойға келді?
Ата анаңа қандай тілек тілегің келеді? Ана туралы мақал –мәтел жаз.
Топта постерді қорғайды. «Сүйемін, өскен Отаным» өлеңі бойынша
Талдау Сұрақтар мен тапсырмалар арқылы өз ойларын ортақтастырады «Алтын балыққа арналған аквариум»
әдісі
1.Лирикалық өлеңдер жазған қазақтың дарынды ақындарыың бірі.
2.Ф. Оңғарсынованың қандай шығармаларын, қандай өлең кітаптарынбілесің?
3.Әдебиет жанырының бір түрі
4.Балпанның екі қанатын ақын неге теңейді?
5Ақын неге екі қанатының саулығын тілейді?
6.Ана туралы мақал-мәтелдің жалғасын тап
«Ана сүтін ақтамағанды,
… … .» Пікірталастырып
қайта сараптайды
Жинақтау Алған білімдерін толықтыру Ф.Оңғарсынованың «Қанат туралы хикая» өлеңін түсініп оқу. Өзіңе ұнаған кітабын оқу.
Бағалау Рефлексия
Кері байланыс
Бағдаршам.
Сұрақтары бар қорапша Нені үйрендім?
Қиындықтар кездестіме?
Білемін
Білгім келеді
Білдім
Кестесін толтыру.
«Тілек ағашы» Бағалау критерийі;
А критерийі;
1.Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқи аламын-2 ұпай;
2 Қазақтың дарынды ақыны Ф.Оңғарсыноватуралы білемін- 2 ұпай;
В критерийі ;
1.Әдебиет жанырының түрлерін ажырата аламын-2 ұпай
2. «Аквариум әдісімен» жұмыс жасай аламын-2 ұпай
Бағалау шкаласы;
8-7-«5»
6-5-«4»
4-3-«3»
Рөлдерді бағалау
Қосымша
тапсырма Алған білімдерін толықтыру Шығармашылық жұмыс, «Ақ жаулықты анашым» тақырыбына шағын эссе жаз Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады
Бағалау Топтық бағалау.
Өзін-өзі бағалау. Мұғалім бағалайды Топ өзіндік бағалауларын таныстырады.

Пікір қалдыру

Сіздің email-ңыз жарияланбайды. Қатарды міндетті түрде толтырыңыз *

*